Nurcan1991 Arkadaşlar karantina da 5.günümüz eşimle. ilk iki gün baş ağrısı çektim dayanılmaz ama.sonra o geçti gece ateşim çıktı titreme geldi duş aldım o da bitti sonra afedersiniz ishal oldum bir kere o da bitti sonra halsizlik bugün de tat ve koku gitti.Tadı acı tatlı hissediyorum ama ne yediğimi bilmiyorum ☹️bugün hiç bir şeyim kalmadı tat koku haricinde çok iyiym şükür eşimde baş ağrısı devam ediyor.Sizce kötü zamanı atlattık mı yoksa gün içerisinde daha kötü olur muyuz iki tane çocuğum var onlarda bir şey yok akşam yatağa yattığımda psikolojik olarak nefes alamıyorum düşündükçe😣beslenme olarak evde her şeyi yapıyorum ne okuyorsam burdan da okuduklarım var onların hepsini yaptım yedik içtik.Allah bu hastalığa düşürmesin düşürürse de kolay atlatmayı nasip etsin.Tabiki her şeyi rabbim bilir…
Yelizisz Nurcan1991 hayır merak etmeyin olmaz bi daha bende kötü günleri atlattım çok şükür en son tat ve koku alamıyordum oda yavaş yavaş düzeldi.yvaş yavaş kendime geldim :)
kuzusu1 Çok geçmiş olsun. Sarımsaklı ve çörek otlu yoğurt, ıhlamur, bol ılık limonlu su, soğan. İyi gelenler bunlar diye biliyorum. Nereden kaptınız acaba virüsü?
Nurcan1991 kuzusu1 sağolun yeminle bilmiyoruz nerden kaptık eşim polis memuru biz evdeyiz o getirdi ama dikkat ediyordu eldiven bile takıyordu işte ☹️
Yelizisz Nurcan1991 teşekkür ederim size de geçmiş olsun.Evet en son tat ve koku geliyor diğerlerini atlattıysanız Buda geçer bir iki güne inşallah merak etmeyin🤗🤲🏻
Esinkksl Cok stress yapmayis stress yaptikca dahada hastalanirsiniz :) Normal grip olmus gibi hissedin kendinizi
Nurcan1991 Esinkksl bugün 6.günüm koku tat hala yok stres yapmamaya çalışıyorum şu an iyiyim ağrır bi yanım yok şükür tekrar başa sarmazsam bu günden sonra rahatım🤗