2 aylık bebeğim var günde 4 kere 60 cc lik mama veriyordum mastit olduktan sonra daha çok emziriyorum 1 yada 2 defa 60lık veriyorum ama goguslerim çok yumuşak sabahları siserdi suan öyle bi durum yok netten araştırınca öğrendim ama bu kadar erken terbiye olur mu göğüsler normal mi acaba