Kızlar 36 günlük bebeğim var ve 10 gündür uykusu çok güzel bir düzene girdi. Akşam 9 da uyutuyorum sabah 8-9 gibi uyanır ama tabiki gece 2-3 saatte bir kalkıp emip geri uyuyor acaba bu düzen böyle devam eder mi artk hep böyle kalır mı.. Bikaç arkadaşıma sordum maşallah çok erken düzene binmiş dediler sizde de böyle mi merak ettim. Ve gün içinde de çok güzel uyuyor arada kalkar biraz uyanık kalır geri uyur gündüzleri. Gazı olmadığı sürece hiç ağlamaz çok şükür