Fatmaa0807 bu arada siz yazınca dikkatimi çekti. Aslında zeytin sütü de bi çeşit zeytinyağı. Ama benim kızımın cildini gerçek zeytinyağı kızarttı. Sonra öğrendim ki bu zeytinsütü dedikleri daha hafif yapıda. Bu zarar vermedi. Yani siz isterseniz zeytinyağı da kullanabilirsiniz. Karnına saat yönünde masaj gerçekten rahatlatıyor.
Sarılığa gelince, ben kaldırmadım kendim. Zaten ilk 20 gün de kaldırmamıştım biriki kez denedim, ben uyandırınca emmiyor zorlamadım bıraktım. Acıkınca uyanıyor ve bu saat aralığı 3-4 saati geçmiyor. Doktor da uyandır diye bir şey demedi. Çok takmadım değer az diye. Ben bu platformda günlük 5 dk güneşe çıkarın diye okumuştum. Bilmiyorum faydası var mı? 2-3 kez denedim ama yine de doktorun söylediği sürede geçti. Belki de hiç etkisi olmadı bilemiyorum.