Adatıpta çocuğumda sarılık vardı, bilirubin değeri 25 e gelmiş. Bizde anlamıyoruz, doktor bizi araştırmaya yönlendirdi. Biz oraya gidince değeri görünce şaşırdılar, hızlıca yatırıp yoğun ışın tedavisi başladılar. Hatta düşme olmasa kan değişimi yapacağız dediler. Zeka geriliği ihtimalleri falan diyince biz kendimizden geçtik. Oraya gidince Dr Muhammet Mesut beyi tanıdık, çok iyi bir doktor. Çocuğumuz onun ve ekibinin sayesinde kurtuldu. Adatıpta o kadar ciddi durumda niye müdahale etmedi veya neden ciddiyeti anlatmadan normal bi durum gibi yönlendirdi ben çok kızgınım. Çocuğumun başına birşey gelse ne yaparım.