Benim kızım da 2.5 aylık. Akşam kolik ağlama krizi tutuyor. Akşam 6 dan sonra slingde uyutuyorum. Gece uyuyor ama bu aralar gece mamasından sonra uyumuyor oyun oynuyor, mızıldanıyor. Gün geçtikçe farklı güncellemeler geliyor. Herşey olabilir diye bekliyorum walla🙈