Fulya1108 Merhaba arkadaşlar, bebek oto koltuğu bakmaya başladım 5 aylık oğluma ama kafam karıştı size danışayım dedim 😂 memnun olduğunuz, önerebildiğiniz, isofixli 9-36 kg arası kullandığınız oto koltuk var mı? Bana hangi markayı önerebilirsiniz güzel anneler?
habibe_omerasaf Fulya1108 bende burada bekliyim😊 nunayı çok beğeniyorum 360 derece dönebilen isofixli modeli fakat tek eksi yanı küçük bizde hala araştırıyoruz karar veremedik 🤦♀️
Lolita Fulya1108 Kanz Neofix Çift Yönlü Isofixli 0-36 kg Oto Koltuğu çok memnunum googleden inceleyebilirsiniz
Fulya1108 habibe_omerasaf bende Kiwi Armor Rotate360 inceliyorum şu an yorumları da çok iyi internette