Deletedmom347 Kizlar suan bebegim 1 bucuk aylik ama ben kislik bisey aadim sizce kisliklari 3.6 aymi yoksa 6.9 ay mi almaliyim veya kac kilo hangisini giyer yardimci olurmusunuz❤️
Cennet1212 Deletedmom347 6-9 aylık alman daha iyi bebekler çok çabuk büyüyor muş benimki yavastan geldiği için hala 6-9 aylık giydiriyorum kendisi 1 yaşina girecek
Adakusunannesi 6 9 ay al canım İnan çok çabuk büyüyorlar daha kullanışlı olur senin için benim kızım 13 aylık bende bir buçuk 2 yaş alıyorum
Meftunbade Hatta 9 12 bile alın derim bazı kıyafetler yıkanınca çekme yapıyor yada bebek çok çabuk büyüyor