Merhablar benim.2 buck aylik kizim var memeyi almadi bende sagip sagip verdim tabi ekstra mamada verdim mecbur ama süttüm azalıyor yetmiyor sadece mama vermek istemiyorum ama oyle bi durum.olursa bebeği etkiler mi ki gazili bi bebek zaten daha çok gazi olur mu bu konuda endişeliyim vee sutum artmasi için ne yapmam lazim bayanlar yardımcı olursaniz sevinirm