zezeeyyy Kesinlikle bende deterjanım bitmişti ve olduğum ilçede civil falan yok diye mecbur hemen evin yanı şoktan aldım tam bir rezalet kokusu da ayrıca iğrenç kapağı açar açmaz bebek kokusu gibi birşey bekliyordum ama asla daha sonra gittim hemen kendi deterjanından aldım kullanmadan attım