Benim kızımda uzun süre kaka yapmamıştı götürdüğümüzde onada lavman verildi, yaptık. O kadar ağlamıştı ki ağrı yaptı sanırım sonrasında coook, çok fazla kaka yapmıştı. 🙈 eşimin ve benim üstüm bile kaka olmuştu 😄 emziriyorsan bol bol emzir canım sıvı kaybı olmasın ama yinede bi uzmana danış en iyisini o bilir 😊 çok geçmiş olsun bıdığa❤️