YldrmBytkn Merhaba kızlar perşembe günü rota virüs yaptırdım ilk dozu bebegıme cuma günü biseyi yoktu ctesı gecesi ateşlendi acile gittik serum takıldı eve geldik gün boyu emzirdikten sonra kustu. Daha sonra basaksehirdeki yeni hastaneye geldik acilde tekrar serum vs takıldı baya 5 gündür de yatış verildi yatıyor bebeğim. Kanında enfeksiyon var dendi vs vs birsuru şeyler orayı geçiyorum "ASIL SORUM ROTA VİRÜS AŞISI SONRASINDA HASTANEDE YATAN VAR MI BU ŞEKİLDE RAHATSIZLANAN ben o aşıya bağlıyorum ama doktorlar söylemiyor onunla ilgili olup olmadığını ve bence rotanin adı kötüye çıkmaması için söylenmiyor diye düşünüyorum 🤔🤔
Meva_ YldrmBytkn Bir etkisi yok denildi asinin. Ama yaptirmayanda çok sıkıntı cekiyr benim yiğenim virüsten hastanede yattı aşırı ishal yüksek ateş, şu bile içemedi
fistikcisahap YldrmBytkn bizde vurdurduk geçirdik ama hamd olsun öyle bir sorun yaşamadık. Ama 4.ay aşı sonrası enfeksiyon kapmıştı ve kan almışlardı, antibiyotikle atlatmıştık. Sizde neden öyle oldu acaba? Bence her bebekte aşı farklı reaksiyon gösteriyor olabilir inşallah hemen geçer çok ama çok geçmiş olsun kuzuya
Deletedmom513 ben yaptırdım hiçbir etkisi olmadı aşıdan önce nasılsa öyle oldu . doktorlar neden size yalan söylesin test yapılmış söylemişler rahatsızlığını sonuçta. aşılar sadece alerji tepkisi yapar bunuda doktor size belirtir yan etkileri her bebekte aynı olur ateş huysuzluk aşı yerinde kızarıklık gibi.. sizden habersiz başka bir tedavi bile yapamaz bu yüzden size yalan söyleme ihitmali yok sağlıkçılarımızın keşke biraz daha kıymetlerini bilsek
BuketBudak Deletedmom513 söyleyeceklerime tercüman olmuşsunuz evet keşke sağlık çalışanlarına özellikle son dönemde yaptıkları fedakarlık için saygı duysak🙏🏻
YldrmBytkn Deletedmom513 BuketBudak Deletedmom896 Sakin olun hiç Bi doktora tüh kaka demedim ben burda! Soru sordum ayni şeyleri yaşayan oldumu şuan yaşadığım şey nasıl bişey geçici mi değil mi merak ettim. Geçmiş olsun dilekleriniz için teşekkür ederim .
Mirac_46 Deletedmom513 hanımefendi neden olmasın herkeste aynı yan etki olacak diye bir madde varmı ilaç prospektüslerinde Allah aşkına siz hala devam edin bu şekilde kulaklar tıkalı gözler kör bir şekilde araştırıp soruşturmadan herşeyin iyisi ilaçlar ve aşılar demeye neden söylemesin yalan oda insanoğlu bu devirde doktor değil kimseye güven yok parasını kaybetmemek için birilerinin canı umrunda değil illaki başınıza gelincemi anlayacaksınız neyin ney olduğunu biraz daha objektif olun ve araştırın lütfen 🤦🙅🤗🌼
Deletedmom513 kendi kafanızda kurup kurup senelerce okumuş doktorları zan altında bırakmayın bunu okuyup inanacak anneler var okadar eminim ki 😒
RundownMom Deletedmom513 evet zaten her gün rota aşısı yaptırmalı mıyım diye 1500 tane post açılıyor.
esra0474 Deletedmom513 merhaba. Ben hamileyken bir doktor şöyle bir yorum yapmıştı “ bir nesil annelerin hamileyken, bizim önerdiğimiz vitaminleri kullanmayı reddetmesinden ötürü gerizekalı oldu”. Belki cümle böyle sert değildi fakat sonucu buydu.
Furug Deletedmom513 boyle boyle asi karsitligi gelisiyor sonra o asisiz cocuklar bizim asilanan cocuklarimiz sayesinde de kaynayip gidiyorlar..
YldrmBytkn fistikcisahap çok teşekkür ederim Allah razı olsun 🙏 bilmiyorum hiç bişey yokken birden aşı sonrası ateşlendi ve günlerdir hastanede yatıyoruz 😢😢 antibiyotik uygulanıyor bizede
Deletedmom513 BuketBudak aynen öyle ya yalan söylemek ne demek test yapılmış edilmiş hem yalan söyleyecek hem sizden habersiz farklı tedavi uygulayacak edecek saçmalık gerçekten hangi doktor yapar . evet aşılara tepki veren alerji olan bebekler oluyor evet öyle bişey olsa açık açık söyler sanki rota aşısını o doktor buldu adama ne yani😒😒
Deletedmom896 YldrmBytkn Yani bu saçma konuşmanızı yaşadığınız üzüntü ve strese bağlıyorum fakat bahsettiğiniz gibi bi durum Allah aşkına mümkün mü ? Muhtemelen hastalığı rota aşısı ile denk gelmiştir geçmiş olsun
Esmataha YldrmBytkn Pazartesi günü alıp evde kendim yaptım. Hiç bi sıkıntımız yok olmadı da çok şükür. Geçmiş olsun umarım en kısa zamanda daha sağlıklı olur ✨
Purelove YldrmBytkn rota asisi yaptirdik ve hicbir yan etkisi olmadi. Kaldiki rota bir virus kanda gorulebilecek bir enfeksiyon degil. Farkli bir seyden enfeksiyon kapmis olabilir. Ayrica doktorlar size neden yalan soylesin? Asidan olsa asidan derler
civcivininannesi YldrmBytkn ateşi çok mu yüksekti veya geçmedi mi serum taktirdiniz hemen bebeğe? Belkide o etkilemiştir yani çoğu kişide ateş dahi olmuyor rota virüs asisinda ama çok geçmiş olsun..
YldrmBytkn civcivininannesi ilk ateş oldu sonrasında serum ile düşürdük eve geldik kusma başladı tekrar hastaneye geldik ve yatıyoruz günlerdir ☹️38.5 olmuştu. Çok teşekkür ederim 🙏
Eternity Bütün dozları yaptırdım, hiç bir aksi reaksiyon göstermedi, doktorlar kanında enfeksiyon var dediyse öyledir, neden yalan söylesinler, eğer inanmıyorsanız sonuçları başka doktora gösterin
Ata0905 YldrmBytkn böyle birşey mumkun değil ben iki cocuguma yaptırdım hiç bir yan etki olmadı ilk oğlan aşıdan bir hafta sonra bronşit oldu. Sizinde denk gelmiş hastalığınız . Geçmiş olsun 🌺
YldrmBytkn Ata0905 inşallah öyledir ama hiç bişey yokken birden aşı sonrası olması düşündürdü beni ☹️ teşekkür ederim 🥰
YldrmBytkn Esra1986 yaptırmayınca da daha büyük sorunlara yol açıyormuş iyi arastirin😟 belki ben hafif atlatacagim aşı sayesinde ama yaptırmamak daha kötüymüş 🙏 hiç düşünmeden yaptırdım sağlığı için ben ama ne olduysa aşıdan sonra oldu bilmiyorum 😟
Seutfu YldrmBytkn benim oğlum da 2 hafta önce kanında enfeksiyon cıktı. Yatmadık hastanede ama çok kötü olmuştu. Doktor salgın var demişti.
YldrmBytkn Seutfu evden çıktığımız yok nasıl yakalanıyor salgına bilmiyorum 😟 belki de hastanede yaptırdım ordan bulaştı hersey olabilir hepsini düşünmekten artık kafayı yicez eşimle birlikte 🙄