Yenigelin Merhaba arkadaşlar 33 gün önce normal Doğum yaptım hiç bi sorunumuz yoktu fakat son bi hafta içinde dikişlerime baktığımda açılma olduğunu farkettim. Size sorum şu olan varsa tedavi süreci nasıl oldu nasıl müdehale edildi?
Ayazinannesi Yenigelinbenim dikislerim 15 gun icinde kurumustu 8 dikisim tek vardi size kac tane atildi dikis 🤔 33 gun gecmis iyilesmedimi daha
EsininAnnesi Yenigelin Benim dikişlerim doğumdan 9 gün sonra açılmıştı,idrar yaparken yanma oluyordu ve acısı geçmemişti.Tekrar dikiş atıldı ve 1 hafta içinde iyileşti.Bence dikişleriniz açılmış olsaydı sızlama vs olurdu,tabi siz yine de doktora muayene olun.
Mervenurr Yenigelin meraba doktora gittiniz mi acaba sanirim ayni durum bende de var 😏Şişlik te varmiydi acaba o bolgede ?
Toprak8deniz Yenigelin pişik olmuş olabilir misin? İlk doğumumda bana da olmuştu. Ama pişik olduğum içinmiş o kırmızılık. Mutlaka Dr gitmelisin
Yenigelin Ayazinannesi ya ilk başta ben bakmamıştım dikişlerime belki önceden oldu bilemiyorum :/ ağrı acı vs yok geçti diye düşünürken görünce öyle baya moralim bozuldu .
Ayazinannesi Yenigelin canim sen en guzeli doktoruna gorun isini saglama al 🤔 dikislerin acilmissa aci nasil olmuyoki anlamadim 😑
Yenigelin Ayazinannesi bugün gidicem inşallah ama korkuyorum da tekrar dikiş atılacak diye inşallah kolayca hallolur.
Yenigelin Mervenurr yarın gidicem insallah bulunduğum ilde malesef imkanlar kısıtlı. Yarin için randevu aldım ama yazarım yine. İhmal etmeyin bence sizde. Ben geç mi kaldım bilmiyorum ama insan tedirgin oluyor 😣
Yenigelin Mervenurr bu arada kaç gün oldı Doğum yapalı? Ya ben şişlik falan farketmedim bence Yok şişlik anlayamadım yani tam
Mervenurr 37gun oldu dogum yapali bende sislik var ilk zaman daha buyuktu kcuuldu ama gecmedi aciklik varmi anlayamiyorum ki ama kesi atildi tam oraya atilan dikis yerinde var bahsettigim sislik herhangi bi aci veya baska bisey yok 😏 Yenigelin
Yenigelin Toprak8deniz yok canım değil 2-3 cm açıklık var görüyorum malesef 😪 keşke pişik olsaydı . Neyse Allah dermansız dert vermesin .
AyseM Yenigelin canım aynı durumu ben yaşadım bir ay olmuştu hala acım vardı sonra doktoruma gittim ve açılma var ve iç doku dışarıya çıkmış müdahale edicez dedi. Dışarı çıkan yeri kesip yaktı ve tekrar dikti. Ben lokal uyuşturma İle yaptırdım genel anestezi ile de yapıyorlarmış ama. 15 gün oldu ikinci dikişlerimin üzerinden ve oturabiliyorum artık rahat bir şekilde. Sakın ihmal etme
Yenigelin AyseM yaa çok geçmiş olsun inşallah öyle bişey yaşamam Yok yok ihmal eder miyim bugüne aldım randevumu😑
Yenigelin Mervenurr acı ağrı bende de Yok dikiş izleri sanırım sivilce gbi bende de var öyle . Eğer kontrole gitmediysen git yine de bence ihmale gelmiyor yaa .
Yenigelin Mervenurr Mervenurr Canım gittim ben. tekrar dikişe gerek Yok kendiliğinden kapanacak dedi doktor. orayı biraz kanattı daha çabuk iyileşir dedi antibiyotik yazdı ve sabah akşam batikon ile sil dedi😊 dikiş atılacak diye korkuyordum ama öyle olmadı. İç tarafta olan dikişlerim de falan bi sorun yokmuş. inşallah seninde bişeyin yoktur.
Mervenurr Yenigelin Cok sevindim canim umarim benim de oyledir cunku hic aci hissetmiyorum aciklikta yok gibi sadece hafif sislik var dedigim gibi cok tesekkur ederim yazdigin icin gecmis olsun 😊
1850 Yenigelin aynı durum bendede oldu ıç dikişler normal dedı antibiyotik ipne verdı ve batıkon yapcaksın dedi. Sizin kac gunde kapandı o açılma. Benim bır ıkı dikiş atmış acıklım görüyorum baya korktum