Merhaba yaklaşık 10 aylık ikizlerim var. İlk olarak kraft wow bebek arabasını almıştım Ama kızlardan biri önceden sıkıntı çıkarmamasına rağmen şimdi kesinlikle bebek arabasında durmuyor. Sizce baston model olanlardan alsam oturur mu. Önereceğini bi araba var mı. Ben chicco ve pregolara baktım yoksa tekli bi araba mı almalıyım.