Kızım 2 aylık 3 4 saat geçmesine rağmen emmiyor. Çok severdi emmeyi günde 12 13 defa emerdi. Şimdi 6 yı zor görüyoruz. Memeye gelince Bi ağlama krizi hemde huzursuz sürekli ne yapacağımı şaşırdım aç olunca uymuyor da. Ne yapmam lazım, aç kalmasına çok üzülüyorum neden böyle yapıyor