merhabalar kizim 1 yasini doldurunca ise donmeyi dusunuyorum. bakici tutmayi dusunuyordum ama etrafimda hep bakicilarla sorun yasandigini duydugumdan beri kres fikrine yoneldim. 1 yas da kres icin cok kucuk geliyor…var mi aranizda erken krese gonderip memnun kalan ? bu arada ankara da yasiyorum, onerebileceginiz yerler varsa da makbule gecer:)