Serpil123455 Kullanıp memnun kalan var mı kabız gaz yapiyormu ve kilo alımı güzel mi bebeklerinizin ??
Esdoel Serpil123455 ben kullanıyorum canım 4 aydır kilo alımı vs gayet iyiydi ama 10 gündür bıraktım çünkü oğlum artık biberon istemiyor kaşık mamalariyla destekleyecez
Mirayinannesi20 Serpil123455 ben kullanıyorum gayet memnunum kabızlık falanda yapmadı tabi çocuktan çocuğa da değişir
Serpil123455 Esdoel ya bizde yeni başladık emmiyor yani gece emiyor gündüz de çok nadir emiyor değişik bı bebek 😁 mamayla destekliyoruz eşim Aptamil almış ama pahalı durumunuzda çok iyi olmadığı için uygun ama güzel bisye arıyorum teşekkürler yorumunuz icinn
Serpil123455 Mirayinannesi20 evet Aptamil kullaniyorum şuan gaz kabız falan yapmadı ama pahalı olduğu için değiştirmek istedim
Esdoel Serpil123455 fiyat olsrakta çok iyi ama her bebek aynı mamadan kilo almıyor birine kabız yapar birine gaz yapar birine kilo aldırır deneye deneye öğreneceksin canım 😊
asyasare Serpil123455 bizde aptamil kullaniyoruz 5 aydir suan kizim 7.5 aylik. bebelac gold aldim yarin gelecek deneyecegim. eger severse sorun olmazsa aptamili birakacagim bende. cok zorlamaya basladi artik fiyat olarak