Melis_Lila şeker kesinlikle verilmez, eskiden veriliyormuş ama bunun zararı ispatlanmış. büyükleri dinlemeyin ve sakın seker vermeyin. sadece emzirin. her cocuk sarılık olacak diye bir sey yok, benim kızım ilk günler cok uyuyordu ve asla uyandıramıyorduk, sarılıktandır diye kan tahlili yapıldı ama degerleri normal cıktı.