Minikannesi00 Kuzey03 ben veriyorum ilk seferlerde yüzünü buruşturuyodu şimdi beğeniyo gbi geliyo bana 😂
bgmarik Kuzey03 ben 2 ay kullandım evet tadı bi değişik ama zamanla alışıyorlar.Bizde çok işe yaradı şimdi 4 aylık olduk.Doktorumuz artık kullanmayalım dedi bıraktık.