Ben eğer bir yere gidersem arabamla gidiyorum hastane vs arabaya geçip klimayı açıp örtü ile emziriyorum Nolur ne olmaz diye bebek çantasında şişe halinde mama var açıp biberona döküp veriyorsunuz bir defa trafikte sıkıştık kenara çekme şansımız yoktu hemen verdim misss