Çocuğa acı çektirmeye gerek yok calpol ile zarar vermek için çok yüksek doz vermeniz lazım 2,5 cc verebilirsiniz bebiş rahatlasın Prospektüste 2 ay aşısı için ayrı bir açıklama var zaten
bazı doktorlar 4×2,5 cc bazısı 6×2,5 cc kullanılabilir diyor ben bir kez verdim