Merhaba bebeğim 27 günlük ve sütüm çok az , tek göğüs emiyor ve doymuyor mama takviyesi yapıyorum doyup doymadığını anlayamıyorum bazen kusuyor ama sürekli aranıyor anlayamıyorum büyük tuvaletini günde bir ya da iki günde bir yapıyor. Günde 7.8 kere 120 cc mama veriyorum anne sütünün daha önemli olduğunu biliyorum ama sağ göğsümden ilk zamanlar süt geliyordu ikisini de emziriyordum biraz sıkıntılı durumlar yaşadım kendi ailemle ilgili. Bir de sezeryan oldum neyin etkisinden dolayı sütüm azaldı hiç bilmiyorum anne sütü nasıl daha fazla verebilirim sağ göğsümü bebeğim ağzına asla almıyor solu nasıl emziriyorsam çevirmeden sağ göğsümü de vermeye çalışıyorum ama almıyor geceleri solu da emmiyor ve ağlıyor ben ayağımda sallayarak uyutuyorum bi şekilde. Ve geceleri uyumuyor gündüzleri uyuyor şuan bebeğim geceyi gündüzü ayırt edemediği için ama ne zaman rayına oturtabilirim yardımcı olabilir misiniz???