mutlumome 4 buçuk aylık yegenim anne sütü çok az geliyor şuan ek gıda mı verilmeli anne sütü maması mı? Hangisi en dogrusu ne verilmesi gerektigini bilemedik bu konu da tecrübesi olan yardımcı olabilir mi
mer_mer mutlumome ek gıdayı doyurucu sekılde alamaz zaten suan mecbur anne sütü ya da mama alması lazım