hileylii bebeğim bi kaç gündür ısırıyor kızlar emerken 2 dişi var 7 aylık kanatıyo resmen lütfen bi çözüm bilen varsa yazsıın korkuyorum emzirmeye
Ruveyda98 hileylii benim doktorum kesinlikle burnunu sıkma bebeklerin burnu çok hassas kıkırdak yapışması oluyor sonradan dedi brnim ki de
Durumevaninannesi Ay benimkide öyleydi kanatırdı suratına üfledim her ısırdığında üç dört güne bıraktı çok şükür sizde öyle yapabilirsiniz