Zhdnr Ek gıdaya geçene kadar maksimum 3 saat arayla emiyordu bazen daha kısa.Emerek uyumaya da alışmıştı,hala devam 1 yaşına girdi emerek uyuyor🤷🏻♀️Size tek tavsiyem uykuya geçişte emzirmemeniz olur eğer yapabiliyorsanız desteksiz uyutmaya çalışın,daha ufak belki alışabilir kolayca🌸