Merhaba kızlar başına gelem varmı bilmek istiyorum belki 2 saat pışpış lıyorum herşeyi yapıyorum emziği atıyor huysuzlanıryot uyumak isemiyor evdeki abla ayağına alıyor üç sallıyor uyuyor delircem artık zaten 4. Ay atağındayız.yani sallamaysa aynı sallama neden böyle anlayamıyorum???