Sivas580 Sevgili anneler bebeğim kucağimda başını çok güzel tutuyo yüzünkoyu yatarkende kaldırıyo etrafı izliyo ama sırtüstü yatarken hala kaldırmıyo mi ndişelenmeye başladım sizlerde dırum nedir
Minnakseven Sivas580 biz de yeni 3 aylık olduk hafif kaldırıyo ama çok nadir 45 derece kaldırması lazımmış.her çocuk bir değil bence kuzenim 8 aylık donemiyordu agliyodu gece annesi uyanıp döndürüyodu çok sağlıklı 🙂
Sivas580 Minnakseven bende bekliyorum çok hafif kaldrmaya zorluyo ama hiç öle kaldırmıyo aklıma takıldı