Cansumommy Mehtapasell bu kaynanaların nedir emzik düşmanlığı anlamadım gitti😖😖🤦🏻♀️ bizimki de beddua etmiyor ama tutsun istemiyor. parmağını yalamaya başladı bizim kız, baktı iş ciddi artık karışıp laf etmiyor. çünkü biliyor ki parmağı emmeyi bıraktırmak emziği bıraktırmaktan çok çok daha zor.
Gulo2763 Mehtapasell recel olmaz ama az bisey pekmeze batirabilirsin ben yapmadim cunku emdi ama yapanlar vat bisey olmaz cok az tadi gelsin agzina yeter
MasalsMommy Gulo2763 Tutmayan öyle de tutmuyor. Ben çok denedim. Emziğin üzerinden tadı gidince pü deyip tükürüveriyor emziği🤦🏼♀️
MasalsMommy Mehtapasell Benim de 1 ay 11 günlük kızım,keyfi gelince emzik emiyor resmen. İstemediği zaman mümkün değil tutmuyor o emziği öğürüyor ağlıyor bağırıyor🤦🏼♀️ Ben de onun keyfi geldiğinde veriyorum artık,belki böyle böyle alışır 😪
Arhan-Tansu Mehtapasell benim almadığım marka kalmadı emzikte 4 aylık olucaz halen almıyor o yüzden tutmayan bebek tutmuyor
sehribannn Mehtapasell benimkide emmedi ilk zamanlarda öğürdü bütün midesindekini kustu 2.5 aylıkken baktım elini ağzına götürüp emiyor o zaman verince tutmuştu kendi isteklerine göre oluyor bazı şeyler😊
yesilgozlumm Mehtapasell canım ben e bebekten Philips aventin emziğini 60 liraydı Emmedi , wee baby aldım 5 lira onu emdi 😂😂😂 sende deneee