Deletedmom0099 bebeğim 40. haftada 2850 gram 49 cm baş çevresi de 35 cmle doğdu ayda kilosu 4520 gram boyu 54 cm baş çevreside 40 cm olmus doktorum bi sıkıntı olmadığı sürece her ay gelme dediği icin gitmiyorum. sağlık ocağındaki hemsire gayet iyi dedi ama baş çevresi çok mu büyük acaba? 🙁 bide sadece anne sütüyle besleniyo bir ayda 750 gram almıs iyi mi?
Amour Deletedmom0099 bence tek ana sütûyle guzel almiş şükür edin.mamayla zar zor 600 qram alamayan bile bebekler oluyor.sizinki normal almiş bence
sasuke Deletedmom0099 aylık en az 500gram almalı diyorlar. Bencede değerleri gayet normal ki doktorunuz ya da hemşireniz normal dedikten sonra çok da kafanıza takmayın.
Ada_Deniz Deletedmom0099 🧿 maşallah gayet iyi çok şükür böyle devam eder inşallah 🤲🏻Gayet güzel annesi sütünüzde yarıyor anlaşılan 🥰
ant331 Deletedmom0099 aynı şekilde ilerlemiş bebeklerimiz. Benim ilk ay 1300 aldı ama tüm kilosunu aya boldu doktor 750 gram iyi dedi ama ek gıdaya başladık biz 5,5 aylık olduğumuzda tadimlara başladık şimdi 6 ay 1 gunluguz.
Deletedmom0099 Amour sasuke ikinize de çok teşekkürler. aslında kiloya çok takılan biri değilim ama baş çevresi fazla gibi geldi allah korusun bi şeye işaret midir diye düşünmeden edemedim
sasuke Deletedmom0099 yok yok gayet normal. Bizim 1. Ayın sonunda 39,5cm idi. Fazla büyümesi bazı hastalıkların belirtisi tabiki. Ama genel takipteler büyük çıkarsa mutlaka söylerler.
ant331 Deletedmom0099 cokkk iyi diyemem tükürüp duruyor verdiklerimi. Ona bayağı sıkıldım. Yemek yiyince falan istediğini belli ediyor ama ağzına verince tükürüyor