Kızlar 10 aylık bir bebeğim var dün akşam hastaneye gittik direk teste gönderdiler ve bugün sonucum çıktı ne yazıkki pozitif:( eşim şuan test yaptırmaya gitti kendine bebeğimi sabah anneme gönderdim allahtan mama Yiyor beni aramıyor hiç orada çok rahat :( çok üzgünüm neler yapmam gerekiyor evde ne yiyip ne içmem lazım :( sağlık bakanlığından aradılar eve ilaç göndereceğiz diye onları bekliyorum