Merhaba kızlar şehirdışında bir evim var senede 1 falan gidiyoruz buzdolabı var 1 senedir agzı kapalı bir şekilde duruyordu geldim içi küflenmiş. Şimdi tekrar gideceğim 1 sene gelmeyeceğim bir öneriniz var mı ?
Bir de 3 sene önce tablet bulaşık deterjanı almıştım paketi yok çok oldugu içinde bitmedi baya var şimdi onu kullandığım eve götüreyim diyorum ucuz bir şey de değil burada heba olmasın ama bozulmuş mudur tarihi geçmişmidir nasıl anlarım acaba?