Elam01 kizlar bebegim 2bucuk aylik idrar yolu enfeksiyonu cikti doktor 7tane igne yazdi hergun yarim saglik ocaginda yaptir dedi sizce bu aydaki cocuga igne yapilirmi hastahanede tedavi gerekmiyormu özelemi götürmeliyim yasiyan varmi bu duru
Esarikayy Elam01 bizde bu hafta geçirdik ama antibiyotik ile düzeldi sıfırlandı. 3 aydan küçük bebeklere pek antibiyotik vermiyorlar size o yüzden iğne vermişlerdir. İdraryolu enfeksiyonu çok sıkıntı yaşatıyor çocuğa. Özele gitseniz ya yatırır serumla verilir ya iğne yazar yine.
NilZeyno Çok geçmiş olsun.. Nasıl anladınız idrar yolu enfeksiyonu olduğunu? (İdrar tahlili yapılmadan önce)
Elam01 NilZeyno iki gundur atesi surekli 37.6 fln cikiyor birde koku vardi idrarinda ve eskisinden daha az cis yapiyor