Oğlum 2 yaşına yaklaşıyor bezi bırakmadık daha bu kışda bezli geçireceğiz çıtçıtlı bodyler iyi oluyor beli açıkta kalmıyor üstünü örttrmüyor zaten ama birkaç beden büyük alıyorm e bebektn alıyordum 3 yaşa kadar var ordada zaten 3 yaş şu an biraz küçük geliyor. Bildiğiniz aşırı pahalı olmayan marka mağaza bedenle ilgili bilgi verebilecek olan var mı LCW den hiç denemedim nasıl mesela 🧐🤔