Deletedmom_36 Kizim yarim saat once basini kapiya vurdu kut diye hemen sisip morardi cok buz tutturmadi uykusu vardi zaten simdide uyumak istiyor uyutsam birsey olurmu acaba😓
Seherronya Deletedmom_36 birşey olacağını sanmıyorum canım sonuçta yüksek bi yerden düşmemiş . Benim kızımda çok vurur kafasını şükür ciddi bi sorun yaşamadık çok geçmiş olsun 🙏
Deletedmom74 Deletedmom_36 bir şey olmaz merak etmeyin ama ben bir yerini vurduğu zaman hemen hirudoid forte krem sürüyorum hiç morluk ve iz oluşmuyor doktorum da çantandan eksik etme demişti aklınızda olsun
Minelsumbabyy Deletedmom_36 canım hemen uyutma ilgisini çek oyunlar oyna dün aynı şey benim başıma geldi buz tuttum biraz oynadım sonra uyudu sabaha inmişti şişen yeri
Deletedmom_36 Minelsumbabyy tesekkur ederim canim oyalamaya calisiyorum ama durmuyor gogsume yapisti meme meme diye 😓
Deletedmom_36 Seherronya tesekkur ederim seher😢ay ilkkez vurdu heyecanla bana oyuncak getiriyordu odadan kut dedi kapi resmen aninda sisip morardi Allahtan babam yanimdaydi benim tansiyon dustu yere oturdum bakamadim bile😓insallah bisey olmaz
Seherronya Deletedmom_36 olmaz canım sakin ol 😌 benim kız çok yaramaz olduğu için alışkınım artık tepki bile vermiyorum kendisi bile ağlamıyo sürekli küt küt kafa çarpıyo :/ doktora sormuştum yüksekten düşmedikçe çarpma sırasında göz kayması bayılma vs gibi durumlar olmadıkça korkma demişti
Deletedmom_36 Seherronya bizimki ilkkez vurdu ya uykusu vardi ondan biraz sarhos gibi yurumeye baslamisti zaten🙄
Deletedmom_36 Mom3 insallah😓aslinda sogukkanliyim da ilkkez boyle oldu sisti falan morardi ya tansiyonum dustu oyle gorunce
Zerr Deletedmom_36 şişip momarması normal hiç biley olmaz şişkinliği geçer morartı da bi kaç güne geçer. Öyle durumlarda hemen buz veya soğuk koyarsan şişmesi az olur geçmiş olsun
Deletedmom_36 Zerr tesekkur ederim ama cok huysuzlandi buzu kabul etmedi cok zorlanip tuttuk simdide uyudu basinda bekliyorim👀
Deletedmom_36 Deletedmom74 tesekkur ederim cok saolun hemen alicam aksama doktora goturucektim zaten ☺️Eczaneden alirim diger ilaclari alirken☺️