Turna genelde kız bebeklerini söylemiyorlar bizim burda, çok aldıran oluyomuş. cahileye döneminde kızları dir diri toprağa gömerlermii bilirsin. şuanda da aynı cahiliye dönem kafası. millet çocuğum olsun diye ne tedavi görürler. neymiş oğlan değilmiş diye aldırıyolar.
ah ah insanlık