Ebrushka Bebeğime biyotinidaz enzim eksikliği tanısı konuldu . Hastaneye sevk ettiler orada da değer %27 çıktı . Böyle olup da ilacı bırakan var mı ? İlerde düzeliyor mu ? Lütfen cevap verin :(
Ebrushka Aras-27 Merhaba şu an benim bebeğim dört aylık gayet sağlıklı hiçbir problemi yok ilacımızı her gün aynı saatte veriyorum bir problemi yok zaten sınırda çıktı bizim değerimiz ve ben hala yanlış olduğunu düşünüyorum testin tekrardan yaptıracağım