Ylmzyagmur bebelac çoğu bebeğin sevmediği bir mama. Etrafımda ne kadar bebelac kullanan bebek varsa hepsi ya kusuyor y da mamayı yemek istemiyor, Benim kızım da 2 ay 25 günlük en fazla 2 hafta meme emmiştir o da mama destekli, Aptamil 1 kullanıyorum hiç değiştirmedim. Kiloları bile aynıymış sizinkiyle benim kızım da ilk ayında 4400’dü ikinci ay 6200 oldu. Bu ay ne kadar oldu bilmiyorum virüs korkusundan kontrole götürmedim.