Ozdenvalla benim gittiğim çocuk doktoru da Prof , aynı dediğiniz gibi dedi . Daha kötü olur mu diye korkuyorum ne bileyim anaflaksi gibi solunumu etkileyen bir durum olur diye. Yoksa bebeğin şuan için kilo alımı iyi . Etrafımda” bizimkiler de öyle idi geçti” diyen çok insan var .