yavuzselmmmm88 2 Ay 27 gunluguz göğüslerim yumuşak ve sertleşme yok önceden akıntı olurdu oda yok sütüm mü azaldı yoksa kesilicek mi çok korkuyorum yardımcı olun allah razı için ilk çocuğum
MeRi61 yavuzselmmmm88 sakın ol canım . Bol bol sıcak suyla göğüslerine masaj yap banyo yap bol bol çay petibör ye helva ye sade helva ama çok iyi süt yapar . Ve birde pompan varsa sağ oda bana bir işe yarıyor sütü cogaltıyor bir kaç defa öyle yaptım sonra sagdımı bebeğime çay kaşığıyla verdim biborana alışmasın diye
bgmarik yavuzselmmmm88 öncelikle telaş yapmayın ve pozitif olun.Sütüm var ve bebeğime yetecek diye düşünün.Hurma, incir(yaş ya da kuru), helva, tahin, humana çay tüketin.Ben çok faydasını gördüm.
Asyamelekk yavuzselmmmm88 şuan aynı durum bendede var 2 ay 11 günlük bikac gün önce adet oldum sanırım onun etkisi var bende biraz sık sık memeye tutturuyorum bebeği ne kadar sütüm çıkıyor bilmiyorum ama bebeğim emiyor ve emerken uyuya kalıyor doymasa uyumaz diye kendimi teselli ediyorum inşallah doyuyordur
1cicek2balannesi yavuzselmmmm88 sezeryanla Doğum yaptıysan ondanda olabilir çünkü benim iki Doğumum normal di ve göğüslerimden hep süt akardı ama 3. Doğum sezeryan oldum göğüslerim çok yumuşak ama sıkınca süt geliyor ama niye böyle anlam veremedim bende. Merak etme canım doyuyordur aç olsaydı durmazdı
Nesliimm Memenin yumuşak olması sert olmasından iyidir:) bu sütünüzün bebeğin isteğine göre geldiğini yani memenizin terbiye olduğunu gösterir.
Sevgihira yavuzselmmmm88 korkma yumuşadı diye sütün bitmiyor süt kanalların genişlediği için sütün azaldı gibi geliyor eskisi gibi sertleşmiyor bende öyle düşünmüştüm ama sağıyorum sağarak veriyorum bebeğime emmesi olmadığı için göğüs yumuşak olsa bile süt normal geliyor birde emzirme danışmanları var instagramda onlar bu konuyla alakalı yazılar yazıyorlar okuyabilirsin