Bebeğim 4 ay 2 günlük. Atak haftası ve bu atak baya zormus gerçekten😪 Oğlum bazen 1.5 2 saat uyanık kalıyor bazen 4 saat uyutmak için uğraşıyorum sadece çığlık cigliga ağlıyor. Oyun oynatıyorum istemiyor altı temiz meme teklif ediyorum daha çok ağlıyor gözleri kıpkırmızı oluyor ama yine de uykuya direniyor çok zor uyuyor. Kafayı yemek üzereyim. Sizde durumlar nasıl 4 aylık bebek ne kadar uyanık kalmalı napmam lazimmm