Aybarsefeee Philips Avent’in Wasabi modeli hediye geldi, kullanıyorum ve memnunum. Evet şart değil ama pratik ve bebeğe özel olması güzel🌸🌸
Oioi’nin tabak ve bardağını aldım başlangıç olarak. Mama sandalyesi kullanırken tabak da şart değil aslında mama sandalyesinin tepsisi de gayet iş görecektir zaten. Bardakta da çorba ve yoğurt veriyorum🌸🌸
Evde olunca -blw yapıyoruz- zaten önlük bizi pek kurtarmıyor ama yogurt ve çorba için yine Oioi önlük alacağım🌸 Belki bir de kasesini alırım, kapaklı vs olunca meyvesini vs dışarı onunla götürebilirim diye düşünüyorum, karar vermedim henüz🌸🌸
Avokado, muz, şeftali gibi şeyler parmaklarından kayıyor ve rahatça ağzına götüremiyor, bunun için de Wee Baby’nin meyve süzgecini aldım, kolayca yiyebiliyor onları da o şekilde🌸🌸
- ayından beri Philips Avent 4+ alıştırma biberonuyla mamasını veriyordum ve alıştı kendisi içmeye. Şimdi bir de yine Avent’in 6+ alıştırma bardağı aldım, ona alıştıracağım ufak ufak🌸🌸
Mama sandalyesini henüz almadım ama İkea düşünüyorum🌸🌸