iamthed Şu an belki kendileri okuyamıyorlar ama gelecekte lütfen çocuklarımıza aldığımız kitapları önce kendimiz okuyalım.
Ikrazumra19 iamthed sasirmiyofum artik hicbirseye bence insanlar artik toplu sekilde tedavi görmeli herkes kafayi bozdu ya millet yasiti insanalr birakti cocuklara sardi nasil bi ahlaksizlik ya nasil ailelerde yetisiyor bu insanlr
Leylus iamthed allahım allahım şok oldum nasıl ya nasıl yayın evi bunlara nasıl musade ediyorda basıyor peki aklım almıyor ya bir tane bozuk yok ki baştan basa hepsi bozuk 😥
iamthed Ikrazumra19 Bu sapıktan çok kitabın 4. baskısını yapmış olması çok üzdü beni. Kim alıyor, kim okuyor bu iğrençliği anlayamıyorum