Selma42 ilk ay 950gr aldı, ikinci ay 650. Değişiyor yani benim doktor 650ye az dedi arada mama takviyesi yapabilirsin dedi ama yapmadım yine de, en minimum 550-600gr alması gerekiyormuş. Maksimum da 1.800 demişti doktor. Normali 1kg’dur öyle düşünün herkesin süt kalitesi başkadır, benimki de emiyor ama sütüm çok yağlı değil mesela. Çok takılmayın ilk 3ay 5kg yu buldu mu sorun yok :)