Merhaba kızlar,
Bebeğim 8 aylık. En başından beri oda yapmak istedim ama evdeki hesap çarşıya uymadı. Oğlum tahminimizden çok önce geldi. Ne ev süsleyebildim ne hastane odası. İçimde çok şey kaldı. Ama sağlıklı ya şükür gerisi önemli değil. Şimdi söyleyin bakalım nerelere bakmam lazım. İnternetten pek bişi bulamadım. Yardımcı olun bana😊 bu arada küçük bir odamız var çok büyük mobilyalar sığmaz