kuzeykilic Merhaba anneler. Yediklerimizden ictiklerimizden bebeklerimize gaz yapan yicekler icecekler nelerdir acaba konusalim hem birbirmize fikir olur.mesela kefir gaz yapar mi bebege vs ycekler.
Nermin2155 kuzeykilic merhaba 5 ay 11 günlük oğlum var ilk günden beri çok gazlı kolik bir bebekti hala da gazı bitmiş değil. Ne kadar dikkat edersen et gaz oluyor ve ne içirirsen içir geçmiyor gaz ya
Emine35 kuzeykilic kavun yemiştim sabahın 4 ne kadar kızım ağlamıştı ve cacık yediğimde gazı oluyor haşlanmış Mısır dokundu gaz yaptı bunlar sadece kızım 3 aylık
kuzeykilic Duruminimom Misssimsek SertapHilal Emine35 Nermin2155 Nermin2155 yani ne yaparsak yapalimm ne kadar dikkat edersek edelim gaz illa ki oluyo diyosunuz 🤔
SertapHilal Süt ve süt ürünleri, kabak, nohut, fasulye vs, çikolata, meyve suyu, baharatlı ve acı yiyecekler…
Misssimsek kuzeykilic soğuk.su karpuz kavun baklagiller gaz yapıyor. Birde ayaklarına dikkat et corapsiz gezme
Duruminimom Benimde bebegim 7 haftalik baklagiller bulgur mercimek vs cig sogan sarımsak süt ürünleri kavun karpuz meyveler hersey gaz yapiyo zaten gazli olunca insan tedirgin oluyo hic bisey yiyemiyo yedigimiz heryesey bol bol kimyon atiyoruz cayini iciyirum ama bana misin demiyo o gaz illa oluyo
Misssimsek kuzeykilic aynen öyle. Ben emzirirken 2 3 kere gazini aliyirum aama yine oluyor. Gaz damlası kullanıyorum yine oluyor. 3 4 ay da geçiyor diyolar ama inşallah gecer
Duruminimom Yelizisz aktardan aldim 1 er tatli kasigi rezene kimyonu 2 su bardagi kaynar suyla demliyorum bazen icine anason isirgan otu ihlamur papatya filan da atiyorum icimi gayet guzel oluyo süt konusunda da yariyo tavsiye ederim