Deletedmom418 Anneler bebeğim iki buçuk aylık. Banyo ettirdim en son bıngıldağına bakayım dedim hafif çökme var gib neden olur acaba bide ben saçını tarıyorum bebeklere özel tarakla. Ondan olabilir mi bastırmıyorum ama 😑😑
adasaripapatya Deletedmom418 normali öyle zaten birde farkettiyseniz kalp gibi atar orası benim kızım 8 aylık olmak üzere hâlâ ara sıra farkediyorum korkulacak birşey olduğunu düşünmüyorum
elizinannesi-19 Deletedmom418 yeterli sıvı almadığı için çökermiş. Birde eskiler zayıfladığı için çöküyor diyorlar ama ben inanmıyorum ona
Liman Deletedmom418 merhaba canım benim bildiğim kadarı ile bebeklerde bıngınldak çökmesi yeteri kadar sıvı alımı olmamasından kaynaklanıyor bizzat doktorum söylemişti
Deletedmom418 adasaripapatya ya hafif çöküklük var gibi ben arasıra bakıyorum oraya hiç öyle değildi. Damar atması da var zaten onu hissederek bıngıldak olduğunu anlıyorum
Deletedmom418 Mom93 benşmki normaldi de bugün baktım hafif çökük. Susuzluktanmış galiba nette öyle yazıyor baktımda şimdi
Deletedmom418 elizinannesi-19 yo kilosu iyi çok şükür zayıf değil ama susuz olabilir hava sıcak ya. Bilemedim başka bişi olmasın da
elizinannesi-19 Deletedmom418 havalar sıcak. Her gün 1 çay kaşığı su verin. Ben 2. Ayından beri hep verdim. Şuan maşallah kana kana su içer. 8.5 aylık. Ve bardaktan içmeyi çok seviyor. Biberonla içmiyo
Liman Deletedmom418 kaç aylık bebeğiniz eğer 3 ayını geçtiyse su verin bence demekki suya ihtiyacı var
Aselkusum Canim duş sirasinda ve hemen sonra bizdede oluyor çökme ama cok az . Ama sonrasında normale dönüyor neden Bend e bilmuyrm
Savayse Deletedmom418 emziriyorsanız bol su tüketin öyle emzirin. Sütünüz sulu olsun. Susuzluktan olabilir.