antropologanne Sophie8 Aldim ama henüz okumaya firsatim olmadi. Bebek bakım kitapları alırken dikkatimi çekmişti. Sonrasinda arastirdim gerek okuyan yorumlari gerek akadesmisyen yorumlari hep olumlu yöndeydi.
gezentianne Sophie8 Okudum çok faydalı. Ama dili biraz ağır ve blimsel. kitap okumayı sevmeyen sıkılır
Ayse_nur94 Sophie8 Ben de aldım ve hala okuyorum net şunu yapın vs cümleleri yok ama çok bilinçlendirdi beni. Yanında bir de bebeğimle oynuyorum ve dramsız disiplin kitaplarını almıştım üçünün de çok faydasını görüyorum.
Sophie8 Ikrazumra19 evet, bir yorum okudum biraz abartı geldi. Sanki anlaşmalı yorum gibiydi. Buradaki annelere sorayım dedim
Sophie8 Ayse_nur94 ah o tarz onu yap bunu yap kitaplarından hiç hazetmiyorum. Teşekkürler diğer tavsiyeleriniz için