Deletedmom358 Sevgili anneler bebeğim 1 ay 16 günlük bugün doktor kontrolünde kilo sınırda dedi 3200 doğmuştu bebeğim şuan 4100 internette okuduğum kadarıyla ayda 500 ila 700 gram alması anne sütünün yeterli olduğu yazıyor geçen gittiğimizde de aynısını söyledi
Egesem2 Deletedmom358 benim de böyleydi ve mamaya başlattı asla hakkımı helal etmiyorum o doktora. O psikoloji ile güvendim başladım Bi daha kurtaramadık memeden süre çaldığı için süt azaldı Red başladı mücadele vs ile 10 ay anca emzirdim. Gayet yeterli almış 2şer kilo mu alsaymış bebek? Siz bol bol emzirsin saat dinlemeden.
Krgztuba Deletedmom358 bazı doktorlar insanı strese sokmaktan başka bişey yapmıyor !!! Daha ne olsun gayet iyi almıs bence
Deletedmom358 DenizAlpinAnnesi banada normal geliyor hergün 5 6 kere çilli bez 2 kere kaka alıyorum 2 almasam bile 1 kesin oluyor
Deletedmom0099 benim kızım 2800 doğdu 2. ay kontrolunde 4500dü gayet normal dediler. 900 gram almıs gayet iyi
Deletedmom358 Egesem2 banada dedi canım doktorum öbür ay kontrolde aynı olursa mama vericem dedi ama ben mama almıycam sütüm var ve kilosu ebe tarafından gayet iyi dendi boşu boşuna bebeğime mama veremem eğer aynısını derse doktorumu değiştiricem strese sokmaktan başka bişey yapmıyolar bebeğim doyuyor ve gayet huzurlu
Deletedmom358 Krgztuba evet gerçekten öyle mama verirse kullanmıycam zaten boşu boşuna neden bebeği şişiriyim ki
DenizAlpinAnnesi Deletedmom358 doyuyor ozama kilo biraz bünye meselesi doyuyor ve saglikliYsa sorun etme
Deryadgm Deletedmom358 benim oğlumda 1 ay 5 günlük benimkide 3200 doğdu şuan 3500 sadece 400 gram almış, bizde mamaya başladık sizini ki iyi yine
Deletedmom358 Arelll sağlıklı olsun canımda gerisi önemli deil ben sadece normal kilosu olan bir çocuğa mama demesi sinirimi bozdu benmi yanlış biliyorum acaba mı diye yazdım
Deletedmom358 Meryemmeva ben başlamam zaten sütüm yetiyor çocuk ağlamıyor huzurlu kilo alımına gayet iyi sizin doktorunuz ne dedi size
4242belinay Deletedmom358 benim gittiğim doktor da öyle dedi mama ver dedi vermedim aynı gün başka doktora gittim kesinlikle mama verme kilo alımı çok iyi 700 gram ortalama kilo alımı dedi ♥️
Deletedmom358 4242belinay bende doktor değiştiricem canım sanırım gecen gittiğimizdede aynısını dedi sinir oldum
Annem123 Deletedmom358 canım benim oğluşumda 3500 doğdu 3200 çıktık hastaneden 1. Ayında tartıldığında 4 kiloydu normal dediler