Kızlar duş sonrası yüzüm felaket kızarıyor aşırı hassaslaşıyor ve kuruyor bildiğiniz yanıyor acıyor bazen bu durum geçiyor bazen tekrar olmaya başlıyor sanırım özellikle mevsim geçişlerinde bu kremi duydum baya olumlu yorumu var ama gerçek bi kullanıcıdan duymak isterim işime yarar mı verdiğinim paraya değer mi