EfeD30
3 ay 10 günlük oğluşum var. Bastan beri cok istahliydi sadece mamayla besleniyoruz bu arada, en son 2 saatte bir 120cc icen bebek suan 3 saatte 90ı bitirmiyo. 7600 gr kilosu ama suan o kadar iştahsız ki cok üzülüyorum. Bez sayımız düştü kaka zaten günde bir kere yapardi simdi oda yok. Rota aşısindan sonra bu durum oldu ama aşı olalı 12 gün oluyo hemsire huysuzluk istahsizlik yapar demisti ama bu kadarda uzun sürmez diye tahmin ediyorum. Napıcam bu böyle mi devam edecek anlamadım yemedikce cok üzülüyorum